duminică, 23 octombrie 2011

Halloween theme: Misterious vampire

Hi everyone! ♥
Cum nu mai e decat o saptamane pana la Halloween m-am gandit sa fac si eu cateva look'uri cu ocazia asta.
Mi-a luat ceva vreme pana sa ma hotarasc cu ce sa incep si uite ca the "vampire look" a castigat.


Nu e un look foarte complicat, dar a luat ceva timp. Am incercat sa-l fac cat mai dark/misterios/a little bit scary(ca doar e halloween) si de aceea am folosit rosu, alb si negru ca, culori principale.
Cred ca a durat cam in jur de ..hmm.. o ora jumatate sa-l termin daar a meritat! Imi place cum a iesit si sper ca si voua va place la fel de mult:)

Pentru pleoape am folosit culori de alb, rosu, negru si putin maro mediu pentru a amesteca negrul cu albul de deasupra arcadei; liquid eyeliner si mascara. Dupa cum vedeti mi-am acoperit sprancenele de la jumatate pentru a le ridica ca sa para cat mai vampire like. 

Mai multe poze :







Hope u like it!
In urmatoarele zile o sa incerc sa fac cat mai multe machiaje pentru Halloween. Daca aveti vreo idee let me know si de asemenea daca ati vrea sa fac un tutorial pe youtube cu look-ul let me know.
hugs and kisses,
muffin



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

tell me what you thinnk

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.